Can We Have Coffee?

Abi kog nakalimot nako nimo.
Abi kog dawat na nako nga langit ka yuta ko.
Pero sa dihang nakakita ko nimo, gusto tika gakson.
Sa dihang nakabalo ko nga naa kay presentation, gusto tika tan-awon
Sa dihang nagkadako ang itom nga lingin ilalom sa imong mga mata, gusto tika pakatulgon.
Sauna ra ni nako gitago ang akong gibati para nimo.
Sugod atong nakurat ko kabalo ka sa ngalan nako.
Nitigulang nalang ko sa paghigugma nimo
Pero murag dili tika matungkad
Miskan gwapo ka ug
Gwapa sad ko.
Kabalo ko nga busy ka.
Kabalo ko nga isa rako sa mga tao nga para nimo estranghero.
Kana, dawat nako.
Pero pwede ba tika ma-amigo?
———————————
I thought I was over you.
I thought I accept you’re living in heaven, I’m in earth.
But when I saw you, I wanted to hug you.
When I saw your eyebags getting bigger, I wanted to let you have a good night sleep.
I was hiding this feeling for so long.
Right after I knew you remember my name.
I grew older in incessantly loving you.
But it seems like you’re out of my reach
Although you look good
And I do look good too.
I know you are so busy.
I know I’m one of the people you consider as strangers.
But I have one plea,
Can we have coffee?

Leave a Reply

